Menu

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Onze werkwijze

Sollicitatieprocedure
 

Je hebt gesolliciteerd bij Lefier! Heel mooi dat jij je samen met ons sterk wilt maken voor goed, betaalbaar, duurzaam en veilig wonen in Noord Nederland. Nadat we jouw sollicitatie hebben ontvangen, maakt de sollicitatiecommissie een selectie van de kandidaten. De kandidaten die volgens ons het beste passen bij de vacature, nodigen wij uit voor een gesprek. 

Eerste gesprek

Het sollicitatiegesprek plannen we het liefst zo snel mogelijk na de sluitingsdatum van de vacature. Want we zijn natuurlijk erg nieuwsgierig naar jou! Tijdens dit gesprek maak je al kennis met een deel van je toekomstige collega's en leidinggevende. Wij horen dan graag meer over jou, je werkervaring, ambities en motivatie voor Lefier. En natuurlijk kun jij ons ook het hemd van het lijf vragen. Wij vertellen je heel graag meer over onze uitdagingen en inzet. Want daar zijn we trots op.  

Tweede gesprek

Als wij na dit eerste gesprek enthousiast zijn geworden om met jou samen te werken, nodigen wij jou uit voor een tweede gesprek. Na dit tweede gesprek maken wij een keuze of wij jou willen toevoegen aan ons team. Als ook jij na deze gesprekken enthousiast bent om voor Lefier te gaan werken, ontvang je een uitnodiging voor een arbeidsvoorwaardengesprek.

Arbeidsvoorwaardengesprek

Je ontvangt een uitnodiging om de belangrijkste arbeidsvoorwaarden te bespreken. Daarnaast neem je samen met je nieuwe leidinggevende je functieprofiel door.

Contractvoorstel en inlog

Na het arbeidsvoorwaardengesprek ontvang je een mail om in te kunnen loggen op de portal van werkenbijlefier.nl. Nadat je bent ingelogd, ontvang je in de portal een samenvatting van de onderwerpen die jullie hebben besproken in het arbeidsvoorwaardengesprek. Wij noemen dit het contractvoorstel. Als het contractvoorstel is zoals mondeling afgesproken in het arbeidsvoorwaardengesprek, dan klik je op akkoord.

Aanvullende gegevens

Na het contractvoorstel ontvang je in de portal een aantal taken. Wij vragen je deze taken uit te voeren. Het gaat hierbij o.a. om enkele aanvullende gegevens en een kopie van je ID-bewijs. Wij hebben deze gegevens nodig om je arbeidsovereenkomst op te maken. De arbeidsovereenkomst kun je vervolgens digitaal ondertekenen. 

Aan de slag!

Zodra deze stappen zijn afgerond, kun jij samen met ons aan de slag bij Lefier! We gooien je niet direct op je eerste werkdag in het diepe. We starten met een inwerkperiode, zodat je optimaal thuis raakt in onze organisatie, processen en systemen en kennis maakt met jouw 400 nieuwe collega's.